Brendo strategija. Identiteto dizainas.

„Šviežia kava“ identiteto dizainas

„Šviežia kava“ yra vienas didžiausių kavos skrudintojų, importuotojų ir prekiautojų Lietuvoje (2017 m. "Šviežia kava" pakeitė pavadinimą į "Huricane coffee").

Sukonstravome "Šviežia kava" logotipą, pasiremdami senesnių logotipų detalėmis - spalvomis, formomis, šriftais. Tokiu būdų buvo išlaikytas prekinio ženklo atpažįstamumas, grafinis testinumas. Puodelio viršų sudaro lūpų ir ūsų formos. Senojo šrifto raidžių vingiai sumoderninti ir panaudoti naujo šrifto sukūrimui, bei piktogramose.

Identiteto spalvos parinktos motyvuotai: raudona spalva, kaip pagrindinė, pasirinkta dėl asociacijos su kavos uoga, ugnimi, kaip simboliu, reikalingu pupelių skrudinimui. Gelsvai žalsva spalva simbolizuoja geros ir kokybiškos kavos "rugštelę", o mėlyna skirta pagrindinei sudėtinei kavos gėrimo daliai - vandeniui.
Identiteto objektus sudaro: akcijų ir nuolaidų plakatai, vizitinės kortelės, kavos dėžutės, pakuočių lipdukai, puodukai, skrajutės, nuolaidų kortelės, menių piktogramų sistema, grįsta spalviniais kodais, navigacinės piktogramos, kavinių interjero elementai ir plokštumos.

Kūrybos vadovas Marius Bartkus
Dizainerė Jolanta Vasiliauskytė
Dizainerė Paulė Boculaitė

Date: 2011-2017

Į viršų