Brendo strategija. Identiteto dizainas.

REDA Couture prekinis ženklas

Moteriškos aprangos dizaino kūrėja ir gamintoja Reda Budvilaitienė užsakė prekinio ženklo atnaujinimą. Šis prekinis ženklas orientuojasi į šiuolaikinę miesto moterį, alsuojančią sparčiu gyvenimo ritmu, vertinančią individualumą. Toms moterims, kurioms mada ir stilius yra neatsiejama kasdienybės dalis.

Atnaujinome prekinį ženklą, rekomenduodami atsisakyti nereikalingo iliustratyvumo grafiniame elemente, palikdami tik tekstą.

Vienas iš dizainerės rūbų dizaino bruožų yra klostės ir paraukimai. Analizuodami šį motyvą, REDA raidėms suteikti pertraukimai - tarsi trimačiai raidės dalies palindimai arba vizualūs klosčių metami šėšėliai. Firminės spalvos juoda, raudona ir balta.

Data: 2018-09-01

Į viršų