Brendo strategija. Identiteto dizainas.

Kvadratai interjere, kaip dizaino motyvas identitetui 01
Kvadratai interjere, kaip dizaino motyvas identitetui 02
Kvadratai interjere, kaip dizaino motyvas identitetui 03
Brendbook'o fragmentas

SOTRO dinaminis identitetas

Bistro ir kavinė, įsikūrusi Vilniaus Universitetinėje ligoninėje, eksperimentuoja skoniais, prieskoniais ir aromatais, tiekia tik sveiką maistą. Kasdieniniai nuotykiai lėkštėje turėjo būti atspindėti ir vizualiniame identitete. Dar vienas iššūkis užduotyje - neapsiriboti tik maistu, parodyti kitas veiklas - NT projektų vystymą, medicinos įnovacijų startup'ą. Įššūkiai mums patinka, todėl pasiūlėme daryti dinaminį identitetą, kai logotipą ar stilių galima lanksčiai adaptuoti vertikalioms, horizontalioms arba kvadratinėms erdvėms. Identiteto konstruktorius, kuriame logotipas kintantis pagal poreikius, bet visur atpažįstamas pagal formas, šriftą ir spalvas. Kvadratinių modulių praslinkimas sukuria judesio, neužsibuvimo vienoje vietoje įspūdį. Juos pasufleravo ligoninės interjeras. Identitete grafiniai elementai simbolizuoja skirtingus skonius.
Beje, SOTRO pavadinimą irgi sukūrėme. Didelis iššūkis šiais laikais rasti trumpą ir neužimtą internetinį adresą!

Kūrybos vadovas dr. Marius Bartkus
Jaunesnioji dizainerė Paulina Tubiūtė
Jaunesnioji dizainerė Vaiga Grabauskaitė

Į viršų