Brendo strategija. Identiteto dizainas.

„Santaviltė“ identitetas

„Santaviltė“ teikia inžinerinių sistemų valdymo, projektavimo ir gamybos paslaugas užsienio ir Lietuvos klientams. Karštis, šaltis, judesys, temperatūrų kaita, tikslumas ir nuotolinis inžinerinių įrenginių valdymas – visa tai reikėjo perteikti be žodžių. Sukūrėme logotipą, piktogramų komplektą, skirtą kompiuterinių sistemų indikacijoms žymėti, valdymo sistemų langų dizainą, automobilių žymėjimą ir biuro dokumentų identitetą.

Logotipas suprojektuotas remiantis kompiuteriniu simboliu „įjungti / išjungti“ ir šešiakampe varžto forma, kuri pasirinkta kaip mechaninė kiekvieno inžinerinio sprendimo dalis. Grafinis tinkliukas reikalingas kaip gidas vizualiniams objektams dėlioti. Kartu jis tampa identiteto dalimi.

Data: 2011 10 20

Į viršų