Brendo strategija. Identiteto dizainas.

„Travel Visa Pro“ identitetas

JAV veikiančiai tarptautinei kompanijai „Travel Visa Pro“ sukūrėme identitetą, kuris be paaiškinimų nurodo, kokias paslaugas kompanija teikia – tai pasų, vizų ir kelionės dokumentų tvarkymas.

Identitetą sudaro atnaujintas logotipas, grafinis elementas, piktogramų komplektas, reklaminis pasiukas, paslaugas pristatantis žemėlapis, parodų stendo grafika, interneto svetainės dizainas, įvaizdinė fotosesija.

Įvardinome grafinius senos versijos logotipo motyvus, kuriuos verta išsaugoti, ir juos perkėlėme į naująjį logotipą. Dabar tai – pasaulio padalijimas į „esu čia“ ir „noriu nuvykti“, judėjimo kryptį nurodo rodyklė ir bazinės mėlyna bei oranžinė spalvos.

Kuriant interneto svetainę stengtasi sutalpinti visus galimus pasirinkimus ir užsakymo žingsnius, teikiamas paslaugas ir nuolaidas, kurių tikrai gausu. Integruotos dokumentų užsakymo, atsiliepimų ir paslaugų reitingavimo formos, paslaugų parduotuvė.

Nuoroda: TravelVisaPro.com

Kūrybos vadovas Marius Bartkus
Dizainerė Julija Levickaitė
Foto Marius Bartkus
Moteris Nr. 1 Julija Levickaitė
Moteris Nr. 2 Jurgita Jankauskaitė

Data: 2017 01 12


Į viršų